Müşteri Bilimi: Davranış Bilimini Kullanarak Benzersiz Müşteri Deneyimleri Yaratmak
Eğitim İçeriği: Müşteri Bilimi, müşterilerle benzersiz etkileşimler kurmak ve sürdürülebilir ilişkiler yaratmak için davranış bilimi ilkelerini müşteri deneyimi stratejileriyle birleştirir. “Müşteri Bilimi: Davranış Bilimini Kullanarak Benzersiz Müşteri Deneyimleri Yaratmak” eğitimi, katılımcılarını müşteri deneyimlerini dönüştürmek ve iş başarısını artırmak için davranış biliminden elde edilen eyleme geçirilebilir içgörülerle donatmayı amaçlamaktadır.
Eğitim Modülleri:
Modül 1: Müşteri Deneyiminde Davranış Bilimini Anlamak
Modül 2: Müşteri Odaklı Deneyimler Tasarlamak
Modül 3: Müşteri Davranışını Etkileme
Modül 4: Müşteri Deneyimlerini Ölçme ve Optimize Etme
Eğitim programının en az %80'ine aktif katılan ve programda başarılı olan katılımcılara İBE Business Institute tarafından hazırlanan “Başarı Belgesi” almaya hak kazanacaktır.
Eğitmen: Prof. Dr. Ali Atıf Bir
Prof. Dr. Ali Atıf Bir, 1984 yılında Anadolu Üniversitesi Reklam ve Halkla İlişkiler Bölümü’ne araştırma görevlisi olarak atandı. 1987 yılında aynı bölümde yüksek lisans yaptı. 1989 yılında Marquette University’den (Wisconsin-ABD) Kitle İletişimi ve Reklamcılık dalında MA derecesi aldı. 1992 yılında, Reklam ve Halkla İlişkiler dalında doktor, 1993 yılında doçent oldu. 1998 yılında ise profesörlüğe atandı. 1994 yılında Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Enstitüsü müdür yardımcılığına, 1995-2002 yıllarında Açıköğretim Fakültesi dekan yardımcılığı görevini yürüttü. Ocak 2004- Temmuz 2005 döneminde Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Dekanlık, 2005-2006 Akademik yılı Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanlık ve 2006-2015 yılları arasında Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü Başkanlığı görevini yürüttü. 1994-2003 yılları arasında Televizyon İzleyici Araştırmaları Komitesi’nin teknik danışmanlığını ve AGB Anadolu A.Ş. denetim projesi başkanlığını ve TNS PIAR tarafından yürütülen “basın okur” araştırmasının denetçiliğini yaptı. İletişim Bilimleri Fakültesi’nde: Reklamcılığa Giriş, İletişim Araştırmaları, Kamuoyu Araştırmaları, Reklam Kampanyaları, Halkla İlişkiler Kampanyaları, İletişim Ahlakı, Sayısal Olmayan Araştırma Teknikleri; Lisansüstü düzeyinde: Pazarlama İletişimi Stratejileri, İleri Araştırma Teknikleri, Kitle İletişim Kuramları derslerini verdi. Halen Bahçeşehir Üniversitesi Reklamcılık ve Marka Yönetimi Doktora programında dersler vermektedir. 2014 yılında kurduğu The Kitap Yayınlarında Genel Yayın Yönetmenliği görevini yürütmektedir. 2017’de kurduğu İBE Business Institute’un Başkanıdır.